събота, 11 май 2013 г.

Подмененият вот




Фактът, че опитът за манипулация излезе наяве, е стъпка в правилната посока

350 000 фалшиви бюлетини бяха иззети то ГДБОП днес. Ако бяха отишли по предназначение, това би подменило 10% от гласовете на гражданите. Аз съм всичко друго, но не и изненадана, че това се случва тук, днес и сега. Не мога да съм изненадана, не и след предизборния цирк, който спретнаха.  

Преди 2 дни във Фейсбук ме попитаха дали ще има подмяна на вота. Да, съмнявах се. Вече обаче съм сигурна, че опити за манипулации ще има и най-вероятно част от гласовете на българите ще бъдат подменени. 

Това, което ме изненада приятно, е че все пак този проблем получи публичност.

Това е стъпка в правилната посока. 

Тръгнахме по верния път, сега остава да го извървим.

Няма коментари:

Публикуване на коментар