сряда, 17 април 2013 г.

Снежана Сутулова без цензура

Този блог   е моето място да споделя вижданията си за живота и за политиката. Тук мога свободно, без абсолютно всякаква цензура да говоря по всякакви въпроси .  Мисля, че всички трябва да имаме равен шанс да изкажем идеите си, за да могат хората да отсеят истината от фалша.
Твърде отдавна в политиката се въртят едни и същи лица и допускат все по-големи грешки.Методът „проба-грешка” съвсем ни изтощи. Време е за промяна и поставям първия камък на основите й тук и сега. Това е мястото и сега е времето да говоря честно и открито, без да се страхувам. Да покажа на всички коя съм и какво мисля.

Казвам се Снежана Сутулова  и съм действащ адвокат и експерт към ПП  Обединени земеделци.  Част съм от гражданската квота на Коалиция Съюз на демократичните сили. Родена съм във Видин, един хубав, но за жалост беден край. Преместих се в София, когато бях на 15 и оттогава живея и работя в столицата.

Интересът ми към правото се появи по много неочакван начин. Преди  години живеех в Австрия и работех в една обувна фабрика като моделиер на обувки, каквато е специалността ми от средното образование.  Забременях със сина си. Мръсният въздух и миризмата на кожа и химикали не ми понасяше и лекарят ми препоръча по-чести почивки извън сградата. На база медицинските документи и лекарски препоръки  отидох да разговарям с местните синдикати. Оказа се, че в тази държава бъдещите майки имат специални права. Тези хора ми дадоха подробна информация за правата ми; права, за които не знаех дотогава. В този момент осъзнах колко е ценно човек да си знае правата и да се бори за тях. И когато не може сам по една или друга причина, някой да му помогне. Върнах в България с осъзнатата цел, че ще  стана адвокат.
След като завърших право в Софийския университет се вписах като адвокат в Софийска адвокатска колегия. Кариерата  ми се насочи към гражданското и търговско право. В практиката си често се сблъсквах с проблемите  на клиентите си от финансово-счетоводно естество. Практически работата ми беше свързана с икономика. Осъзнах, че за да съм по-полезна на клиентите си, имам нужда от основни познания по  икономика. Това ме мотивира да завърша още една магистърска степен по икономика в УНСС , специалност Публични финанси. Специалността ме привлече, защото в центъра й стои общественият интерес, който е доста по-различен от корпоративния. 


Новите лица са надеждата

Реших да вляза в политиката, защото  вярвам, че надеждата за България е в новите лица. Хора, които са заинтересовани не само от това на тях да им е добре, защото няма как ти да си изцяло добре, когато всички около теб са зле. Имам мотивацията и енергията да променя ситуацията. Политическа партия „Обединени земеделци” от която се явявам не носи негативите на последните 3 мандата, не е участвала в безбройните неизгодни за страната сделки, които бяха сключени през последното десетилетие и е съхранила в членовете си основните човешки ценности като честност, почтеност и трудолюбие.

 А именно от това има нужда България днес!

Няма коментари:

Публикуване на коментар